
Ιατροτεχνολογικά προϊόντα. Επανεκκίνηση σε μια “ξεχασμένη” ύλη.
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 162 – Μάρτιος 2017)
Για μια ακόμα φορά γίναμε δυστυχώς μάρτυρες της κακής οργάνωσης του Ελληνικού κράτους. Μια πολύ σημαντική αλλαγή ...

Νέες κατηγορίες προϊόντων στο Φαρμακείο – Προϋποθέσεις για επιτυχή εισαγωγή τους
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 161 – Ιανουάριος 2017)
Η ανάπτυξη μιας νέας κατηγορίας στο φαρμακείο αποτελεί ένα σύνθετο ζήτημα. Αν είναι επιτυχής μας δίνει την προοπτική ...

Ο Οικονομικός Προγραμματισμός στο Φαρμακείο
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 160 – Νοέμβριος 2016)
Φαρμακευτική Δαπάνη και τιμές φαρμάκων που έχουν βυθιστεί. Απώλεια αποκλειστικής διάθεσης ακόμα και σε φάρμακα. Πόλεμο...

Προγραμματίζοντας την αντιμετώπιση των ελλείψεων
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 159 – Σεπτέμβριος 2016)
Το σημερινό περιβάλλον θέτει πλήθος προβλημάτων στην καθημερινότητα του Φαρμακείου μας. Σε πολλά από τα προβλήματα α...

Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία.
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 157 – Απρίλιος 2016)
Τα τελευταία τεύχη του Φαρμακευτικού κόσμου έχουν γίνει μια πολύ ενδιαφέρουσα πνευματική άσκηση οριοθέτησης του...

«Δημιουργική Πώληση». Πως μπορεί να οδηγήσει το φαρμακείο στην ανάπτυξη εσόδων;
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 156 – Φεβρουάριος 2016)
Ξεκινώντας την συγγραφή του άρθρου για το τρέχων τεύχος του φαρμακευτικού κόσμου, οι λέξεις του θέματός του ...

Τα κριτήρια για την επιλογή και διαχείριση των καλλυντικών στο φαρμακείο
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 149 – Νοέμβριος 2014)
Μία από τις συνέπειες του νέου ποσοστού κέρδους στο φάρμακο (που δεν γίνεται άμεσα αντιληπτή!) είναι πως η συμπ...

Οργάνωση, Διοίκηση και Διαχείριση Συνεργατικών Δικτύων Φαρμακείων
Το 2012 το περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος μου έκανε την τιμή να εκδώσει την μελέτη μου με τίτλο “Οργάνωση, Διοίκηση και Διαχείριση Συνεργατικών Δικτύων Φαρμακείων”. Μια ανάλυ...
Ποιο Φαρμακείο; Ποιος Φαρμακοποιός; Η αναζήτηση ταυτότητας για το φαρμακείο στο μέλλον.
Από τότε που η βιομηχανική παραγωγή αφαίρεσε από τον φαρμακοποιό σχεδόν όλο το κομμάτι που αφορά την παρασκευή του φαρμάκου, ο φαρμακο-«ποιος» (μαζί με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός του!) έχασε κ...

Συμπληρώματα διατροφής. Η εύλογη λύση για την ανάπτυξη του φαρμακείου.
(Πρώτη Δημοσίευση στο περιοδικό Φαρμακευτικός Κόσμος τεύχος 151 – Απρίλιος 2015)
Το ερώτημα αυτό είναι αρκετά δύσκολο καθώς πλην του φαρμάκου, για όλα τα υπόλοιπα προϊόντα ο ανταγωνισμός από τα...